Alternatieve Therapieën

Alternatieve therapieën worden steeds populairder. Veel mensen zijn op zoek naar meer balans en energie in hun leven, maar dan wel op een natuurlijke manier.

Als toekomstig professional ligt daar jouw focus. Onze ervaren docenten hebben de opleidingen met zorg samengesteld, zodat je direct werk maakt van jouw ondernemersdroom of nieuwe baan als alternatief genezer.

Kom alles te weten over mindfulness, alternatieve voeding, aromatherapie en meer. Volg een professionele opleiding op het gebied van alternatieve therapieën!

allSubthemesWithinTheme Alternatieve Therapieën

Bloemen en kruiden

mhcomingsoon

Dieren

1 homestudy

beSureOfYourFuture

Alternatieve therapieën worden steeds populairder. Als expert in de alternatieve geneeskunde heb je dus meteen een hele rij klanten voor je klaarstaan. Dit is dus hét moment om je dromen waar te maken!

"De vraag naar alternatieve therapie blijft stijgen. Het is ons doel om de kwaliteit van deze sector hoog te houden. Daarom geven we studenten de kans om werkervaring bij ons op te doen. Op dit moment hebben we een stagiaire die hard op weg is om een goede mindfulness coach te worden. Ze volgt een opleiding aan deze school. Daar hebben we alleen maar goede ervaringen mee!" - employerSpeaks

Alternatieve therapieën

trendsCapitalized

We leven in een moderne wereld, vol moderne kwaaltjes. Toch blijken eeuwenoude technieken, massages en geneeswijzen nog altijd bijzonder effectief. Steeds meer mensen vinden hun weg naar alternatieve therapieën. Ze zoeken experts die hen verder helpen. Als therapeut ben jij die expert. Je gebruikt jouw kennis en know how om mensen verder te helpen. Om met natuurlijke en langdurige oplossingen te komen voor hun problemen.

Alternatieve Therapieën, hundredPercentOfTheTime

Veel alternatieve therapieën vinden hun oorsprong in eeuwenoude geneeswijzen. Toch blijft de alternatieve zorg zichzelf vernieuwen, waardoor veel mensen kiezen voor een vorm van alternatieve therapie. Daarnaast heeft alternatieve zorg een gezonde wisselwerking met de reguliere zorg, zodat ze elkaar versterken.

"Ik heb altijd al de drang gevoeld om iets goeds voor anderen te doen. Daarom besloot ik de thuiscursus Energetische Therapie te volgen. Inmiddels ben ik mijn eigen praktijk begonnen en help ik dagelijks mensen op een natuurlijke manier. Over de jaren heb ik een behoorlijk klantenbestand opgebouwd. Ik verdien daardoor een aardig loon. Maar de echte voldoening haal ik uit het feit dat ik iedere dag zie dat ik echt een verschil maak voor mensen die met fysieke of mentale klachten kampen. Dat doet hen en vooral ook mij enorm veel deugd." - Amanda - exStudentSpeaking

Robert de Bruijn

Opleidingsverantwoordelijke

"De opleidingen alternatieve therapie doen het bijzonder goed. Veel van onze studenten gaan dan ook meteen zelfstandig aan de slag. De vraag naar therapeuten met een stevige theoretische en praktische basis zit enorm in de lift, waardoor onze studenten eigenlijk onmiddellijk na de opleiding de kans krijgen om hun kennis en kunde in de praktijk te brengen."

niceToKnowHeader

• Ongeveer één op de tien Nederlanders bezoekt jaarlijks een alternatief therapeut.
  • Yoga helpt je te ontspannen tijdens drukke momenten.
  • Een massage verlaagt de hartslag, vermindert de kans op een depressie en verbetert je slaap.
  • Mindfulness vergroot je concentratievermogen.

fCompareCourses

fCompareMax3Courses