Ga meteen aan de slag

Met de thuisstudies van de Dierenschool heb je helemaal zelf in de hand wanneer je van start gaat! Waar je bij andere onderwijsinstellingen moet wachten tot een specifieke startdatum, begin je bij ons direct met studeren. Je hebt gelijk toegang tot het digitale lesmateriaal en studentenplatform eCampus. De eCampus is beschikbaar voor pc en als smartphone app. Via dit studentenplatform neem je gemakkelijk contact op met je docent voor vragen of extra uitleg. Ook ontdek je er je allerlei ondersteunend materiaal om je opleiding nóg soepeler te laten verlopen zoals foto's, video's en extra opdrachten. Ook je de fysieke cursusmap ontvang je zo snel mogelijk.

Schrijf je dus vandaag nog in voor een van onze opleidingen en ga meteen van start!

Begin vandaag nog

Begin direct met je droombaan in de dierenbranche

Alle opleidingen van de Dierensschool zijn praktijkgericht. Hierdoor heb jij na het behalen van je diploma bij ons alle kennis in huis om meteen aan je droombaan te beginnen. Alle kennis die je tijdens de opleiding opdoet is helemaal up-to-date met de laatste ontwikkelingen in het werkveld. Daarnaast hebben al onze docenten jarenlange praktijkervaring in de dierensector. Hierdoor hebben zij alle kennis in huis om jou op te leiden tot een succesvolle professional in de dierenzorg!

Tijdens een stage doe je erg waardevolle ervaring op en hier profiteer je je gehele loopbaan van. Omdat wij hier de meerwaarde ook van inzien, bieden we je de kans om naast je opleiding praktijkerving op te doen middels een stage bij bijvoorbeeld een trimsalon, dierentuin of dierenartspraktijk. We voorzien je hierbij graag van een stageovereenkomst.

BEkijk ons aanbod