Studeren aan de Dierenschool staat gelijk aan ultieme flexibiliteit. Bij ons studeer je namelijk waar, wanneer en hoe je dat maar wilt. Je lesmateriaal is namelijk overal beschikbaar via ons online platform eCampus. Hierdoor studeer je bijvoorbeeld in de dierentuin, op safari of op de kinderboerderij. Zo ontdek je meteen de plekken waar je later zelf aan de slag gaat: of dat nou voor een doelgerichte stage is of voor je droombaan bij een diervriendelijk bedrijf!

Onze locatie

De Dierenschool is gevestigd in Breda. Deze locatie is goed te bereiken met de auto, fiets en het openbaar vervoer. Vanaf bushalte Meulenspie is het maximaal tien minuten lopen.

Een examen vraag je aan via het eCampus studentenplatform. Heb je andere vragen? Stel ze gerust via de chat! Daarnaast zijn we per mail en telefonisch bereikbaar. Je bent welkom om op afspraak cursusmateriaal te bekijken of een examen af te leggen.

maak direct een afspraak