laagste prijsgarantie dierenschool

De beste kwaliteit voor een lage prijs

Bij ons volg je een opleiding op de meest voordelige manier. Dit heeft te maken met onze schaalgrootte. We kopen theorie- en lesmaterialen groot in, waardoor we jouw cursus onder andere goedkoper afdrukken. We zijn bovendien een moderne school die beschikt over digitale leeromgevingen. We hebben zeer goede samenwerkingsverbanden met meer dan 600 docenten. Hierdoor is het mogelijk om een opleiding van hoge kwaliteit te volgen voor een zeer aantrekkelijke prijs.

Studiekosten zijn vaak aftrekbaar van je inkomstenbelasting. Bovendien hebben we regelmatig kortingsacties, waarbij je korting krijgt op het lesgeld. Lees hieronder meer over onze laagste prijsgarantie.

De laagste prijsgarantie

We maken onderscheid tussen de prijzen die worden geafficheerd en de prijzen die worden getoond op de website. In een enkel geval verschillen deze prijzen van elkaar. Op de websites worden soms tijdelijke kortingen op het lesgeld getoond die niet vermeld staan in de brochures.

De prijzen van opleidingen die worden geafficheerd in onze gebouwen, worden alleen vergeleken met de prijzen van identieke opleidingen die worden georganiseerd in scholen van andere opleidingsverstrekkers in dezelfde provincie.

De prijzen van de opleidingen op onze website worden alleen vergeleken met de prijzen van "identieke opleidingen" georganiseerd in Nederland door andere opleidingsverstrekkers die aan dezelfde regelgeving zijn onderworpen als NHOC B.V. Bijvoorbeeld op het gebied van belastingen en wetten.

Onder "identieke opleiding" verstaan we:

• een gehele opleiding die tot in de details van de leerdoelstellingen, de inhoud van het leerplan en de cursusinhoud 100% identiek is aan de opleiding die door NHOC B.V. aangeboden wordt én
  • die gegeven wordt door hetzelfde type docenten, namelijk zelfstandige ondernemers die minimaal drie jaar ervaring hebben als zelfstandige binnen hun vakgebied én
  • die conform de geldende wet- en regelgeving op de Nederlandse markt is gebracht én
  • die georganiseerd wordt met dezelfde bijhorende diensten, waarborgen en servicevoorwaarden (*) als deze aangeboden door NHOC B.V.

De beste prijs, kwaliteit én service!

(*) Met dezelfde waarborgen en servicevoorwaarden bedoelen we dat je les volgt bij een geregistreerde dienstverlener die aan dezelfde kwaliteit voldoet, waaronder het hebben van een ISO 9001:2015 certificering. Je volgt daar bovendien een professionele opleiding met de volgende kenmerken:

• je krijgt begeleiding van zelfstandige ondernemers uit het vakgebied met minimaal drie jaar praktijkervaring;
  • je krijgt een afgedrukte ingebonden cursus met dezelfde cursusinhoud;
  • je krijgt 100% dezelfde didactische materialen die gratis inbegrepen zijn in het lesgeld;
  • je krijgt levenslang toegang tot een up-to-date elektronische leeromgeving;
  • je hebt naast de wettelijke garantievoorwaarden ook een aantal extra commerciële garanties, zoals de mogelijkheid om onbeperkt examen af te leggen tot je slaagt.

Heb je vóór je inschrijving een lagere prijs gezien?

Neem dan contact op met onze opleidingsadviseurs via 0031 76 8080 550.

Heb je na je inschrijving een lagere prijs gezien?

Er zijn dan vier situaties mogelijk:

• je schreef je ter plekke in voor een cursus in een vestiging van de onderwijsinstelling. In een andere concurrerende onderwijsinstelling uit dezelfde streek zag je een lagere prijs voor een identieke opleiding zoals hierboven beschreven. Wij betalen je het verschil terug als de prijs van de concurrent geldig was op het moment van je inschrijving én de cursus van de concurrent ook daadwerkelijk heeft plaatsgevonden;
  • je hebt je ingeschreven via één van onze sites en je hebt een lagere prijs gevonden voor een identieke opleiding zoals hierboven beschreven. Deze opleiding werd in dezelfde periode georganiseerd en heeft uiteindelijk ook plaatsgevonden op een website van een concurrerende onderwijsinstelling. Wij betalen je het verschil terug als de prijs van de concurrent geldig was op het moment van je inschrijving en de cursus van de concurrent ook daadwerkelijk heeft plaatsgevonden;
  • je hebt je ingeschreven in een vestiging van de onderwijsinstelling. Je hebt een lagere prijs gezien voor een identieke opleiding zoals hierboven beschreven op de website van een concurrerende onderwijsinstelling. Dat valt niet onder onze laagste prijsgarantie. Wij betalen je het verschil niet terug;
  • je hebt je ingeschreven op een website van NHOC B.V. én je hebt een lagere prijs gevonden voor een identieke opleiding zoals hierboven beschreven. Dit was ter plekke in een vestiging van een concurrerende onderwijsinstelling. Dat valt niet onder onze laagste prijsgarantie. Wij betalen je het verschil niet terug.