financiele voordelen nhoc korting

Financiële voordelen

Professionele ontwikkeling staat bij ons op de eerste plaats. We vinden het belangrijk dat iedereen de kans krijgt om een studie te volgen. Daarom studeer je bij ons altijd voordelig!

Naast de tijdelijke kortingsacties hebben we ook speciale acties die het hele jaar door gelden. Hieronder hebben we alle financiële voordelen op een rijtje gezet:

Gezinsstuderen

Studeren wordt nóg leuker als je het samen doet. Elk familielid dat op hetzelfde adres woont en zich samen met jou inschrijft voor dezelfde thuiscursus betaalt slechts 99 euro!

Studenten- en docentenkorting

Met een studenten- of docentenkaart van de universiteit, hogeschool of een andere onderwijsinstelling heb je bij ons een waardevolle troef in handen. Omdat onze opleidingen over de hele lijn te combineren zijn met die van jou, stel je een gepersonaliseerd traject samen op basis van jouw huidige opleiding.

Allround opleidingen

Heb je een of meerdere modules uit een allround gevolgd, dan is het mogelijk om korting te krijgen als je voor de allround opleiding kiest. Bovendien doe je zo nog meer kennis op. Win-win dus!

All You Can Study

Met een All-You-Can-Study-traject studeer je één jaar lang onbeperkt tegen een vaste en lage prijs. Je hebt dus veel vrijheid om te ontdekken wat bij jou past.

Kom je in aanmerking voor gezinsstuderen of een allround? Neem dan contact met ons op om je korting te laten verrekenen.