Voedingsexpert, cpProfessionWithFuture

Gezonde voeding is van groot belang. Maar wat is nou eigenlijk gezonde voeding en wat zit er allemaal in onze voeding? Dit en meer leer je tijdens de opleiding Voedingsleer.

Tegenwoordig letten meer en meer mensen bewuster op hun voeding. Logisch, want je bent wat je eet, zeggen ze. Of dit gezegde altijd opgaat, leer je tijdens deze thuiscursus. Je komt meer te weten over energie en stofwisseling, maar bijvoorbeeld ook verschillende soorten voedingsstoffen, zoals vetten en mineralen. Wanneer je dit diploma op zak hebt, verbreed jij je baankansen als voedingsdeskundige.

Schrijf je in en help anderen hun eetpatroon te verbeteren!

Door het eten van gezond voedsel vul je je lichaam met energie en goede voedingsstoffen. Je cellen bedanken je hiervoor!

Karen Salmansohn
cpWouldYou
  • Leren wat het effect van voedingsstoffen is op ons lichaam
  • Vanaf nu meer weten over wat je eet
  • Jezelf snel en efficiënt omscholen en een nieuwe carrière starten in de gezondheidssector
  • Een opleiding volgen die je kunt combineren met je huidige werk of studie
  • Op eigen tempo studeren vanuit het gemak van je eigen huis
Voedingsleer
  • cpEducationTypeProfessional
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €447€357.60
cpProgram Voedingsleer
cpCourseContent
  • Energie en stofwisseling
  • Koolhydraten in de voeding
  • Vetten en eiwitten
  • Alles over water
  • Mineralen en spoorelementen
  • Hoe zit het met vitaminen
  • Niet-essentiële bestanddelen
  • Bio-actieve stoffen
cpSkillsAndSkills
  • Vitaminen en Mineralen
  • je weet wat het effect van voedingsstoffen op ons lichaam
  • Energiebehoefte bepalen
cpFutureOpportunities
  • Voedingsexpert in loondienst
  • Zelfstandig voedingsexpert
  • Voorlichting geven
cpTeachers Voedingsleer

cpPracticalInfo

Deze opleiding is een thuisstudie. Dat betekent dat je het lesmateriaal krijgt thuisgestuurd en hiermee op je eigen tempo aan de slag gaat. Je krijgt ook digitaal toegang tot jouw opleiding. Met vragen en gemaakte opdrachten kun je terecht bij jouw online persoonlijke docent.

cpFinancialInfo

Het lesgeld voor de opleiding bedraagt slechts 447.00 euro. Dit bedrag omvat de theoriemap, een jaar lang toegang tot het Studentenplatform met online begeleiding van jouw docent, het examen (en eventueel herexamen) en jouw diploma.

Voedingsleer
  • cpEducationTypeProfessional
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €447€357.60
  • payInTerms

cpStartNewCarreer Voedingsleer. cpChooseQualityEducationWith De Ondernemersschool NHOC.

partPayCourse

partPayInfoWithSchema

terms
€180cpOnSubscribe
€75.69 partPayStep

partPaySavings

(partPayInStep3)
betaling_termijnen_500px.jpg

cpGoodToKnowAboutCourse Voedingsleer

De Ondernemersschool NHOC is een jonge en succesvolle onderwijsinstelling voor volwassenenonderwijs via thuisstudie. We zijn als internationale opleidingsgroep binnen een paar jaar uitgegroeid tot een van de grootste opleiders van Nederland! Dit succes is te danken aan onze korte, praktijkgerichte opleidingen, voordelige all-in prijzen en aan onze bevlogen, ervaren docenten.

appDownloadTitle
cpHomeUSP1
cpHomeUSP2
cpHomeUSP3

takeCourseAsPart

cpAllroundModalIntroText

cpAllroundHomeModalBody

cpExemptionDiscount
cpAllroundUSP1
cpAllroundUSP2
cpAllroundUSP3
Voedingsdeskundige - Allround

• Diploma
  • cpHomeCourseType
  • €1416.10 insteadOfAbbr €1666
cpMoreInfoButton

cpProgram Voedingsdeskundige - Allround

Mensen zijn de laatste jaren steeds bewuster gaan eten. Maar wat is nu écht gezonde voeding? Steeds meer mensen vinden verantwoorde voeding belangrijk. En jij kunt ze daarbij helpen!

Tijdens deze uitgebreide allround opleiding Voedingsdeskundige bekijk je in 3 modules alle aspecten die bijdragen aan een gezondere levensstijl. In de eerste module leer je alles over belangrijke voedingstoffen en energiebehoefte. Daarna ga je mensen gericht ondersteunen om af te vallen dankzij de module Gewichtsconsulent.

Daarnaast leer je ook meer over de specifieke behoeften van onder andere kinderen en sporters. Dankzij deze cursus help je mensen aan een beter, energievoller en vooral gezonder leven!

savingsOnAllround

cpBlogsHeading

cpTestimonialsHeading

DE GIER, T.E.

Ik heb de cursus voedingsleer online besteld en betaald. Twee dagen later werd deze al bij me thuis geleverd, mooi verpakt in een handige doos. Hopelijk verloopt mijn examen even vlot.

BROUWERS, L.

De begeleiding die ik kreeg via het studentenplatform was heel goed. Binnen de twee dagen had mijn docent altijd een uitgebreid antwoord op maat voor me klaar. Op die manier kon ik op een vlot tempo blijven studeren.

cpT3Name

cpT3Testimonial