Regisseur, cpProfessionWithFuture

Heb jij een passie voor alles wat met toneel en theater te maken heeft? Lijkt het je interessant om met een groep acteurs een toneelstuk van begin tot eind op te bouwen en in te studeren en houd je hierbij graag te touwtjes in handen? Dan is onze creatieve opleiding Regie zeker iets voor jou! Tijdens deze thuisstudie leer je alles over o.a. de geschiedenis van regie, de keuze van een stuk, de rolverdeling, de tekstkennis, belichting, geluid en de voorstelling zelf. Alles wordt verteld vanuit het oogpunt van een ervaren regisseuse.

cpWouldYou
Regie Hobby
  • cpEducationTypeProfessional
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €251
cpProgram Regie Hobby
cpCourseContent
  • Wat is regie?
  • Geschiedenis van regie
  • Keuze van het stuk
  • Rolverdeling en tekstbehandeling
  • Technieken achter de regie
  • Kostuums, decor en rekwisieten
  • Visagie en grime
  • Belichting
  • Geluid en muziek
  • Generale repetitie en de voorstelling
  • De filmregisseur
cpSkillsAndSkills
  • Het kunnen regisseren van een toneelstuk
  • Weten hoe je toneelspelers moet aansturen
cpFutureOpportunities
  • Regisseren als hobby
  • Regisseren toneelstuk bedrijf
  • Regisseren toneelstuk buurtvereniging
cpTeachers Regie Hobby

cpPracticalInfo

Deze opleiding is een thuisstudie. Dat betekent dat je het lesmateriaal krijgt thuisgestuurd en hiermee op je eigen tempo aan de slag gaat. Je krijgt ook digitaal toegang tot jouw opleiding. Met vragen en gemaakte opdrachten kun je terecht bij jouw online persoonlijke docent.

cpFinancialInfo

Het lesgeld voor de opleiding bedraagt slechts 251.00 euro. Dit bedrag omvat de theoriemap, een jaar lang toegang tot het Studentenplatform met online begeleiding van jouw docent, het examen (en eventueel herexamen) en jouw diploma.

Regie Hobby
  • cpEducationTypeProfessional
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €251

cpStartNewCarreer Regie Hobby. cpChooseQualityEducationWith De Ondernemersschool NHOC.

cpGoodToKnowAboutCourse Regie Hobby

De Ondernemersschool NHOC is een jonge en succesvolle onderwijsinstelling voor volwassenenonderwijs via thuisstudie. We zijn als internationale opleidingsgroep binnen een paar jaar uitgegroeid tot een van de grootste opleiders van Nederland! Dit succes is te danken aan onze korte, praktijkgerichte opleidingen, voordelige all-in prijzen en aan onze bevlogen, ervaren docenten.

appDownloadTitle
cpHomeUSP1