Hoe ga je om met klanten? Een vraag die vele antwoorden heeft. Want elke klant is anders. De manier waarop je met hen communiceert, is beslissend voor een succesvolle samenwerking of verkoop. Dankzij deze praktijkgerichte cursus leer je verschillende manieren waarop jij met klanten omgaat.
Samen met een topdocent doorloop je alle stappen van een succesvolle interactie. Zowel de communicatie via de telefoon als face to face. Je ontdekt hoe je met klachten omgaat, empathie opbrengt en alle andere do’s and don’ts. Zo bevorder je niet alleen de relatie met de klant, maar ook het imago van je bedrijf. Want goede communicatie en klantgerichtheid blijven de musts voor elke onderneming!
Schrijf je nu in voor deze spraakmakende cursus!
startdataEmpty
courseNameLabel | lessonDay | firstLesson | lastLesson | cityStartdata | allLessons | |
---|---|---|---|---|---|---|
cpStartNewCarreer Klantgericht Communiceren. cpChooseQualityEducationWith NHBO Klassikaal.
partPayInfoWithSchema
€180 | cpOnSubscribe |
€124.56 | beforeFirstLesson |
partPaySavings
cpT1Testimonial
cpT2Testimonial
cpT3Testimonial
fCompareCourses
fCompareMax3Courses
-